LEVERING & BEZORGING

LEVERING & BEZORGING

Plaats jouw bestelling vóór 23:59 en ontvang deze de volgende werkdag tussen 17:00 & 22:30 in huis. Profiteer van gratis verzending bij bestellingen boven 120 euro!

Plaats jouw bestelling vóór 23:59 en ontvang deze de volgende werkdag in huis. Profiteer van gratis verzending bij bestellingen vanaf 120 euro!

LEVERING & BEZORGING

Zodra je bestelling is voltooid, wordt deze direct doorgegeven aan onze betrouwbare vervoerder, Trunkrs. Dankzij deze speciale samenwerking kunnen we ervoor zorgen dat je vleesproducten gekoeld bij jou thuis worden geleverd (tenzij anders aangegeven). De bezorgtijden liggen tussen 17:00 en 22:30 uur.  Je ontvangt op de dag van levering een Track & Trace-code via de e-mail. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen. 

Begin direct met genieten van ons hoogwaardige vlees van zodra je bestelling arriveert.

Levermomenten en verzendkosten

Levermomenten:
Onze bestellingen worden van maandag t/m vrijdag tussen 17:00 en 22:30 thuisbezorgd. Plaats jouw bestelling vóór 23:59 en ontvang deze de volgende werkdag in huis. 
*Op de geselecteerde mogelijke leverdag. Leverdag is een indicatie.

Wil je een bestelling wijzigen? Dit kan je met onze klantenservice overleggen tot 17:00 op de dag vóór levering. Let op: het is in sommige gevallen mogelijk om hierna nog je adres te wijzigen, neem in dat geval contact op met de vervoerder. 


Verzendkosten: 
Profiteer van gratis verzending binnen Nederland en België bij bestellingen boven €120,-!

Tot €120,- euro bedragen de verzendkosten binnen Nederland €8,25 en 9,99 voor België.

Bestellingen kunnen alleen geleverd worden in Nederland (uitgesloten van de Waddeneilanden) en in Vlaanderen (België). 

Leveringstermijn:
Bij het plaatsen van je bestelling kun je jouw gewenste leverdag kiezen. Onze samenwerking met een 'Same Day Delivery' partner, die de hoogste prioriteit geeft aan snelle levering, zorgt ervoor dat je bestelling op dezelfde dag wordt bezorgd. Meer dan 98% van onze leveringen arriveert op de afgesproken dag. Hoewel dit meestal het geval is, moeten we er rekening mee houden dat er situaties kunnen ontstaan, zoals geen gehoor, overmacht of extreme drukte tijdens feestdagen. Mocht het onverhoopt toch gebeuren dat de eerste bezorgpoging niet succesvol is, dan zullen wij of de vervoerder contact met je opnemen voor een tweede poging (nalevering). Voor meer informatie hierover kun je onderaan deze pagina kijken.

Verpakkingen en houdbaarheid

Wij leveren al onze producten rechtstreeks vanuit de diepvries. Ons vlees is sterk vacuüm afgesloten. Jouw bestelling wordt zorgvuldig verpakt in een kartonnen doos, compleet met een koelzak om de producten tijdens de bezorging koel te houden. Om ervoor te zorgen dat jouw bestelling op de juiste temperatuur blijft, worden de producten extra gekoeld met herbruikbare koelelementen. Op deze manier kunnen we de perfecte conditie van het vlees behouden. 

Shockfreezing:
Bij Grill Specials bieden we vlees van de hoogste kwaliteit, ingevroren met onze geavanceerde shockfreezing techniek. Dit unieke proces heeft diverse voordelen waar jij als klant van profiteert.

Shockfreezing zorgt ervoor dat ons vlees zijn optimale versheid behoudt. Door het snel en op zeer lage temperaturen te bevriezen, minimaliseren we de vorming van ijskristallen in het vlees. Hierdoor blijven de cellen van het vlees beter intact, wat resulteert in sappiger vlees met behoud van textuur en smaak bij het ontdooien.
Daarnaast draagt shockfreezing bij aan een langere houdbaarheid van het vlees. De snelle bevriezing vertraagt de groei van micro-organismen, waardoor de versheid en voedselveiligheid langer behouden blijven. Je kunt dus langer genieten van ons vlees zonder in te leveren op kwaliteit.
Bovendien behoudt ons vlees dat is ingevroren met shockfreezing meer van zijn voedingswaarde. De snelle bevriezing minimaliseert het verlies van belangrijke voedingsstoffen in vergelijking met langzamere bevriestechnieken. Zo geniet je van een gezonde en voedzame maaltijd.

Kies voor onze webshop en ervaar zelf de voordelen van vlees dat is ingevroren met onze geavanceerde shockfreezing techniek. Plaats vandaag nog je bestelling en geniet binnenkort van het heerlijke vlees dat we met zorg voor jou hebben bereid.

Bewaaradvies & houdbaarheid
We adviseren je om de producten direct na ontvangst in de vriezer of koelkast te bewaren. Soms kunnen producten (lichtelijk) ontdooid aankomen. Dit heeft te maken met de inhoud van de bestelling en de temperatuur buiten. Dit is geen probleem! Onze producten worden direct geleverd vanuit de diepvries en kunnen dankzij onze hermetische verpakking en shockfreezing techniek gewoon de vriezer in, zonder dat de kwaliteit verloren gaat. Zolang de bestelling koel is gebleven (in onze verzenddoos met isolatiezak en koelelementen) is dit geen probleem en niet nadelig voor de kwaliteit. 

Al onze producten zijn voorzien van een label dat de houdbaarheidsdatum aangeeft. In de vriezer is ons vlees tot 1 jaar houdbaar, tenzij anders aangegeven op het productetiket. Je kan al onze diepgevroren producten minimaal 3 dagen in de koelkast bewaren.

Mocht je hierover nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan klaar om je verder te helpen.

Nalevering

Indien de levering op de door jou gekozen dag niet succesvol was, wordt jouw bestelling de volgende werkdag tussen 17.00 en 22.00 uur nageleverd. Meer informatie hierover vind je in de e-mail met jouw Track & Trace-code.

Een nalevering vindt plaats wanneer de oorspronkelijke levering niet kon worden voltooid, bijvoorbeeld als er niemand aanwezig was of als er sprake was van onvoorziene omstandigheden bij de pakketdienst. Het pakket wordt dan verplaatst naar de eerstvolgende werkdag. In het geval van naleveringen op vrijdag wordt de levering op maandag uitgevoerd.

Bij een nalevering wordt het pakket zorgvuldig in de vriezer of koeling bewaard om de kwaliteit te behouden. De vervoerder herkent dit aan de blauwe sticker op het pakket, wat aangeeft dat het bij eventuele vertraging direct in de vriezer of koeling moet worden geplaatst.

Let op:

  • Onbeheerde bezorgingen mogen alleen wanneer dit schriftelijk is aangevraagd bij de vervoerder
  • Wanneer een bezorging op verzoek onbeheerd achtergelaten wordt staat Grill Specials niet meer garant voor de kwaliteit
  • Bij geen gehoor aan de deur zal de bezorger in dien mogelijk telefonisch contact op nemen, als dit ook niet mogelijk is probeert de bezorger het pakket bij de buren af te geven. Mocht dit niet mogelijk zijn dan zal er een nalevering plaats vinden. Indien er dan nog geen gehoor is gaat de zending retour naar de afzender
  • Bij het plaatsen van een bestelling blijft de gekozen leverdatum een indicatie, wij behouden ons het recht om een tweede leverpoging te doen