Veelgestelde vragen

Heb je vragen over ons vlees, je bestelling, de levering of andere zaken met betrekking tot onze webshop?
Hieronder hebben we de meest voorkomende vragen voor je beantwoord. Mocht jouw vraag er niet tussen staan,
neem dan gerust contact op met onze klantenservice via info@grillspecials.nl
Ons team staat klaar om je te helpen!

Algemeen

Bij Grill Specials gaan we samen met gepassioneerde slagers zorgvuldig te werk bij het selecteren van ons vlees. We streven naar niets minder dan de hoogste kwaliteit, en daarom zoeken we naar vleesrassen die bekend staan om hun ongeëvenaarde smaak en textuur. Onze slagers kennen onze leveranciers persoonlijk en werken samen onder het toezicht van strikte Europese regelgeving, eisen en controles.

Bij elk product geven we duidelijk aan wat de herkomst is van het specifieke deel vlees. Op deze manier willen we ervoor zorgen dat we alleen het allerbeste vlees aanbieden aan onze klanten. We hechten veel waarde aan transparantie en streven ernaar om vlees van topkwaliteit te leveren waar je van kunt genieten.

Bestellingen kunnen geleverd worden in Nederland (waddeneilanden uitgezonderd) en België (Vlaanderen inclusief Brussel).

We bieden levering aan in Nederland en België op vijf verschillende dagen: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag, tussen 17:00 uur en 22:30 uur. Houd er rekening mee dat de gekozen leverdag een indicatie is. Om deze zo goed mogelijk te kunnen garanderen, raden we aan om uiterlijk de dag vóór de levering vóór 23:59 uur te bestellen.

Is een leverdag niet beschikbaar? Dat kan. Feestdagen worden uitgesloten en ook drukke periodes kunnen ervoor zorgen dat sommige leverdagen niet meer mogelijk zijn. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je per e-mail een Track & Trace-code. Deze melding wordt op de dag van levering rond 14:00 uur verstuurd.

Wil je een bestelling wijzigen? Dit kan je met onze klantenservice overleggen tot 17:00 op de dag vóór levering. Let op: het is in sommige gevallen mogelijk om hierna nog je adres te wijzigen, neem in dat geval contact op met de vervoerder.

Bij Grill Specials kan jij jouw bestelling afrekenen met iDeal, Apple Pay, Google Pay, Creditcard (Visa, MasterCard, Maestro) Bancontact, Klarna & Paypal.

Verzending & levering

Profiteer van gratis verzending binnen Nederland en België bij bestellingen boven €120,-!

Tot €120,- euro bedragen de verzendkosten binnen Nederland & België €8,25.

Jouw bestelling wordt in Nederland en België geleverd door Trunkrs tussen 17:00 en 22:30.

Wij leveren al onze producten rechtstreeks vanuit de diepvries. Ons vlees is sterk vacuüm afgesloten. Jouw bestelling wordt zorgvuldig verpakt in een kartonnen doos, compleet met een koelzak om de producten tijdens de bezorging koel te houden. Om ervoor te zorgen dat jouw bestelling op de juiste temperatuur blijft, worden de producten extra gekoeld met herbruikbare koelelementen. Op deze manier kunnen we de perfecte conditie van het vlees behouden.

Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, sturen wij je een bevestigingsmail met alle details van je bestelling. Op de dag van levering ontvang je rond 14:00 uur een Track & Trace-link via e-mail. Met behulp van deze link kun je de status van je bestelling volgen. De Track & Trace-informatie wordt gedurende de middag bijgewerkt en geeft je een specifieker tijdsslot voor de levering. Op die manier kun je precies zien wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.

We streven ernaar om je een soepele en transparante leveringservaring te bieden, zodat je altijd op de hoogte bent van de voortgang van je bestelling.

Op de dag van levering ontvang je rond 14:00 uur een track & trace-link via e-mail. Deze link bevat de verwachte aankomsttijd van je bestelling. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn op het moment van levering, dan bieden we enkele alternatieve opties.

Via de track & trace-link kun je mogelijk binnen een beperkte straal een alternatief afleveradres opgeven. Houd er rekening mee dat dit niet altijd beschikbaar is. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om aan te geven dat het pakket bij de buren mag worden bezorgd.

Wil je er zeker van zijn dat je bezorging naar wens wordt geregeld, neem dan contact op met onze vervoerder Trunkrs. Zij kunnen je verder helpen met specifieke instructies of vragen over de bezorging.

Indien de levering op de door jou gekozen dag niet succesvol was, wordt jouw bestelling de volgende werkdag tussen 17.00 en 22.00 uur nageleverd.
In het geval van naleveringen op vrijdag wordt de levering op maandag uitgevoerd. Meer informatie hierover vind je in de e-mail met jouw Track & Trace-code.

Bij een nalevering wordt het pakket zorgvuldig in de vriezer of koeling bewaard om de kwaliteit te behouden. De vervoerder herkent dit aan de blauwe sticker op het pakket, wat aangeeft dat het bij eventuele vertraging direct in de vriezer of koeling moet worden geplaatst.

Bewaaradvies

Onze shockvriesmethode zorgt ervoor dat het vlees snel en diep wordt ingevroren, waardoor de smaak, textuur en voedingswaarde behouden blijven.

Al onze producten zijn voorzien van een label dat de houdbaarheidsdatum aangeeft. In de vriezer is ons vlees tot 1 jaar houdbaar, tenzij anders aangegeven op het productetiket. Je kan al onze diepgevroren producten minimaal 3 dagen in de koelkast bewaren.

Soms kunnen producten (lichtelijk) ontdooid aankomen. Dit heeft te maken met de inhoud van de bestelling en de temperatuur buiten. Dit is geen probleem! Onze producten worden direct geleverd vanuit de diepvries en kunnen dankzij onze hermetische verpakking en shockfreezing techniek gewoon de vriezer in, zonder dat de kwaliteit verloren gaat. Zolang de bestelling koel is gebleven (in onze verzenddoos met isolatiezak en koelelementen) is dit geen probleem en niet nadelig voor de kwaliteit.